Vyhledávání


Kontakt

Mytivozu Miroslav Micka
Nikoly Vapcarova
Praha 4
14300

722 094 209, 722 094 209

E-mail: rubasmiroslav@gmail.com

Audi A6 2000 4.2 Quattro

24.10.2010 23:14

Recenze od uzivatele Freddy z audiklub.cz
auto jsem přebíral už za šera, ale vypadalo oproti původnímu stavu laku perfektně. Až jsem si říkal, jestli nemá celolak Ne, vážně - super práce. Je vidět, že si s tím Dr1v3R vyhrál a jeho práci můžu jen doporučit. Za prvné je dost flexibilní, což umím ocenit, a za druhé odvádí svou práci velmi kvalitně. (co je mi platné, že jsem si jinde nechal vyčistit interiér u odborníků se super truper výrobky, když např. pásy jen namočili, ale špína na nich zůstala?). Takže za mě hodnocení poměr výkon/cena vynikající a před prodejem (cca za rok) si auto u Dr1 klidně nechám nablejskat znovu. 
Jo a pro podezíravé: Za recenzi jsem žádnou slevu nedostal, naopak, zaplatil jsem víc než jsem musel, protože jsem s výsledkem spokojený.

Jestli Dr1v3R chce, ať sem klidně hodí fotky před a po mytí, nemám s tím problém.

Jo a ještě jedna věc, co mě dokonce šokovala: Ten kluk si dal dokonce i tu práci, že štětečkem na PC vyčistil všechny záhyby dveří a víka kufru, že tam nezůstal ani kousíček špíny! Unbelievable.

Foto 2. den po najetých cca 60.km